Fru Ahlstrands pysselblogg

Önskelista

Jag har fått lite frågor om vad jag önskar mig i födelsedagspresent, tycker att det är lite svårt...
Men här kommer nåååågra förslag, mest från webbshopar:)
Klicka på bilderna så ska ni komma rätt!!

Bluebox (bilder från deras sida)






Hos Broarne hittar man följande (bilder nedan från deras sida)

Denna noshärning skulle bli så söt i vårt kök!! Skulle nog döpa honom till något tjusigt, kanske Tage eller Ivar. Jag är säker på att det är en kill-noshörning!!








Sen finns det lite tips på trevliga butiker där jag egentligen önskar mig ALLT!!
Eller där man kan köpa presentkort om man inte vet vad man ska hitta på




Linneskåpet Sala (svårt att ta sig dit för vissa, lättare för andra)

Sen älskar jag ju smycken och tingeltangel som vissa skulle kalla det.

Färg är ljuvligt tycker jag!! presentkort på någon klädaffär uppskattas verkligen!

Har ni ebb på ideér så kan ni nog vända er till min älskade syster Ida!!








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: