Fru Ahlstrands pysselblogg

Året som gick

Fem händelser som varit bra det här året?
  • Fantastisk vinter, visst det var mycket snö men det var härligt också
  • SEMESTER
  • Alla roliga kalas
  • Minisemester i Skultuna
  • Midsommar på Liseberg

Fyra händelser som varit sämst det här året?
  • Arbetslös
  • Ingen riktig vinter nu
  • Västtrafik höjer priser hela tiden
  • Västtrafiks brist på födbindelser från min lilla avlägsna krok av världen
Vad har du lärt dig i år?
Ta hand om fem stycken tokiga 1 åringar på samma gång, jag klarade det också!!

Blev året som du hade tänkt dig?

Hade inga särskilda förväntningar, men lite mer jobb hade ju inte gjort något

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Hade tre veckors sammanhållen semester

Vilka kläder har du använt mest?
Klänningar/kjolar, älskar att ha det. Man blir vardagsfin

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Oj, är urkass på att lyssna på musik nuförtiden, ålderstecken??
Men jag har lyssnat mycket på Taizésånger när jag åkt buss

Vad har du tittat på?

På TV, mycket inredningsprogram och husletar program. Sen Greys är ju bäst.


Vilka människor har du hängt mest med i år?
Patrik, övrig familj, vänner

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Lärde känna många nya människor i våras när jag hade nya dagbarn, men det är ju inte alla jag har kontakt med ännu

Vad är det vackraste du har fått i år?
oj, har fått mycket fina saker... Men jag ska nog vara trist och säga alla fina minnen

Vad är det bästa du har läst?

Alla dessa fantastiska Herrgårdsromaner, och hur bra är det inte att de aldrig tar slut:)

Vad var din största framgång 2011?


Bästa köpet?

Den fina turkosa målarfärgen till köksluckorna

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat...

Vad önskar du att du gjort mer?
Pysslat och sytt mer

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jösses, vad gjorde jag då... Kollade upp att det var en lördag, förmodligen hade jag kalas:)
Minns ju knappt vad jag åt till lunch igår...

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Glitter och glamour:)

Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr så kilade ju söta Morfar vidare
. Och lämnade ett stort tommrum efter sig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida - Mamma till DS prinsen Rasmus
skriven :

Vilken kul lista!