Fru Ahlstrands pysselblogg

1 December

Försöker med jämna mellanrum ta tag i mitt bloggande, brukar misslyckas katastrofalt, men i december brukar jag ju få mina ryck! Så även i år! Det kommer bli som ett litet sammandrag av 2011, ni kommer snabbt inse att det finns mer än en man i mitt liv. Den ena är lite äldre, ja Patrik alltså. Sen finns det en lite mindre variant, men gud så go han är. Risken finns att Rasmus hamnar på var och varannan lucka. Men Rasmus har faktiskt också en egen blogg, den måste ni besöka!!

Första luckan är en vacker bild på mig:)
Från båten påväg från Hönö i sommras, var där med P och svärmorföräldrarna.

Hade aldrig varit på varken Hönö eller Öckerö men det var väldigt vackert, det kommer besökas igen. Sen åkte vi förbi en tårtoutlet, som VERKLIGEN kommer besökas!!

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida - Mamma till DS prinsen Rasmus
skriven :

TÅRTOUTLET?! Det får du berätta mer om!

2 Pernilla
skriven :

Tårtoutleten vill vi höra mer om. Helt klart. =) Men det är kul med sammanfattningar. =)