Fru Ahlstrands pysselblogg

Scrapbloppis

Ni trodde jag hade somnat i en hög eller hur,
nejdå så farligt har det inte varit:)

Här komemr så en scrapbloppis
Är det något du är intresserad av ring eller kommentera så hör jag av mig.

Vill du se något papper i bättre bild så hör av dig.
Det finns 4 papper av varje stort.
De kostar 2kr/st + porto


Klister på baksidan av blommorna
PRIS: 10 kr för hela arket + porto

Nu kommer ett gäng stämplar
De kostar 15 kr st, vissa är använda någon gång men inte så det stör:)
Klicka på stämpeln för att få lite större bild
Bild 3,4+9 är 2*2 cm de andra är större


Hör gärna av dig om du undrar över något:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Tjo! Bilder från Amerikat kommer, men det får bli till helgen, då datorn är uppe igen. Nu är den typ snart nerpackad. Sladden till kameran är hos päronen. Men det kommer. Jag lovar. =)

2 Pernilla
skriven :

TJO! Man skulle ju höra av sig om man hade frågor. När tänker du uppdatera nästa gång? ;) kram