Fru Ahlstrands pysselblogg

Köpstopp

Ibland sätter ajg köpstopp flr vissa saker för mig själv, bla pysselsaker. Det ska vara helt slut för att jag ska köpa nytt. Inga papper tex, inga klistermärken mm.
Men det senaste är helt enkelt klänningstopp!! Har tom gått så långt att jag försöker sälja av en del.
Vet du om någon snygg i min ägo så är det bara att höra av sig,
kanske kanske så kan jag slita mig:)
Nu är ett litet nöje hos mig att surfa runt på klädställen o spana, har hittat så fina.


Samtliga klänningar ovan från Ellos


Dessa tre kommer från Bubbleroom

Tänk att få gå på fest i någon av dessa blåsor. Det komemr bli många partyn i år!!
30 år, dop, 35 år, 85 år, 30 år, 25 år, 20 år 85 år... Ni ser!! Däremellan kommer alla andras födelsedagar. Men jag ska allt slita på blåsorna som redan finns i min ägo:)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Jätte snygga klänningar! jag hoppas på att hinna en snygg klänning när vi åker till Göteborg. Gärna snygg och billig :D

2 Elin
skriven :

Du har sådana krav... Både snygg & billig?? Ojojoj. Billigt är det i min garderob. du skulle kunna få Enda-systern-rabatt:)

3 Fröken Nilsson
skriven :

Helt underbart läckra klänningar ju!!!

Känner lite som dig, Vill ha vill ha villhavillhavillhaaaaa!!!! Gaaah! ;P haha

Gudomligt läckra är de! Längtar till den varma våren!! :D