Fru Ahlstrands pysselblogg

6 December

Jösses, saken är den att jag älskar vinter och snö. Men ajg blir så trött när det inte är plogat, eller plogat men sådana vallar vid övergångsställen att man får bogsera vagnen... Skulle försöka ta mig till skolan idag för att hämta dagbarn. Då är det en tvillingkärra inblandad + tre stycken 4åringar och fyra stycken 2 åringar... Fick ta alla krafter jag kunde hitta för att komma till skolan. Sista biten fick vi gå mitt i gatan för att ta oss in på skolgården...
På vägen hem hade jag kanonhjälp av de söta 6 åringarna jag hämtade upp!!


Första helgen i augusti varje år har vi en släktträff i Småland. Det är med Morfars sida, mycket trevlig tillställning varje år!!
Här kommer lite bilder från årets upplaga!! Förstår inte hur det kommer sig att väldens sötaste systerson är med på typ varenda ett... Men så är det väl bara helt enkelt;)

Vad sa du Patrik??


Jag tänker inte alls sova!!


Här kommer en idolbild på bloggerska själv...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: