Fru Ahlstrands pysselblogg

Vårruset!!

Var hos Pernilla i helgen, alltid lika kul med pysselmaraton och shopping i Sala.
På söndagen klämde hon in mig i sin bil och så åkte vi på betessläpp!!
Hon påstår på sin blogg att jag inte hade någon talan, men jag kan själv bestämma:)
Detta verkade ju kul, hade jag inte kännt för det hade jag vägrat:)
Jag kan vägra, även när Pernilla har bestämt något!!


här sitter vi och väntar på att kossorna ska komma springande


Tillslut så kom alla kossorna springande:)


Oj vad de sprang


Och oj vad mycket människor, vi hörde att det skulle vara 600 föranmälda, men det var säkert 1000 personer på plats.

På tåget hem följde jag mitt eget råd och lyssnade på musik... Ingen rolig ljudbok...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 @nemonen
skriven :

Kul att du hittade hit. Så roligt att få se både dig och Pernilla. Dock kunde jag inte komma in på hennes blogg. Kan du länka igen? Jag känner igen er båda två sedan SKG. Kul det här, nu kan vi ha lite kontakt här. kram