Fru Ahlstrands pysselblogg

19 december

Det är läskigt nära Julafton nu...
Imorgon har vi glöggmys för familjerna
Har bakat o bakat hela veckan inför detta:)

Pratade ju om Leilas cookiesar (böjer man så?)
Här kommer nu mitt resultat:)

De blev som vanligt super mummsiga

Sen har jag gjort pepparkakor också.
Vi har alltid varit hos Mormor & bakat pepparkakor,
men iår var nog december kortare än vanligt...
Det gick inte att få ihop helt enkelt... Så jag fick göra egna, men de blev okej.
Inte ALLS lika goda som Mormors mumsiga deg, men godkända.
P känner ju ingen skillnad, han vet ju liksom inte vad han
går miste om;)


Ilband får jag en morbid sida;)
Som när jag förälskade mig i pepparkaksmått med lemlästade kroppar:)
Nu är det mina favvis mått:)



I övrigt så har Syster Yster + Sebbe flyttat i helgen!!
Kommer bli super snbyggt när ni är klara!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: