Fru Ahlstrands pysselblogg

18 december

Bara så ni vet så är det fortfarande 18 december i min värld!!
Ibland har man fina löneförmåner!! Idag har jag fått vara ute och åkt pulka i flera timmar.
Det var kallt som attan, på eftermiddagen när jag och en lite tjej på 5 år var ute i
1½timme var det -10 men hon klagade inte en enda gång.
Hon sa om och om igen att hon inte mindes något som var så roligt som att åka pulka.
Detta gjorde hon inte i någon speciell backe... Bara Storalekplatsen:)

Nu på kvällen har jag bakat bakat bakat. Sen kollade ajg en Österbottnisk film
Hann itne ta några kort på mina mästerverk, men lånar en från TV4.
Där finns också ett av recepten jag gjort:)

Mina blev utan kokos (man är ju inte helt kokko) & utan jordgubbar
men med massor av strössel:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Smaskigt. =)