Fru Ahlstrands pysselblogg

16 december

Har varit på kyrkans julfest ikväll, riktigt trevligt.
Sen följde Fadern med hem för att slippa fara omkring i länet.
Så han sover (?) just nu i bäddsoffan, då undrar du kasnke hur den ser ut.
Har du inte kollat in bloggen tillräckligt noga. Jaja, finns alltså bildbevis längre bak.
Men då utan fader:)

Gick & lade mig för en timme sedan ungefär, men kunde inte somna alls.
Hade känslan av att jag glömt något.
Gick igenom kvällsrutinerna, men kunde inte komma på vad jag kunde
glömtbort att jag glömt...
BLOGGEN!!!! Min adventskalender!
Hur skulle det sett ut om luckan för 16 december kommer den 17....
Som plåster på såren att jagfaktsikt hann glömma bort mina kära
bloggläsare så får ni här en galen bild på en yrvaken/osomnad Elin:)


Ska försöka få en seriösare lucka imorgon!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: