Fru Ahlstrands pysselblogg

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:)


Titta vad fina saker jag fick av mina syskon+bästis:)


Efter 24 års väntan fick jag denna underbara tröja av mamma!!


Denna fina duk i lappar fick jag av Pernilla, svårt att ta kort på en avlång duk... men kolla in pernillas sida för annan vinkel:)


Denna superfina duk fick jag av min svär-mormor:)


En fin vattenkanna från familjen:)


ÄLSKAR Margareta skålar, i alla storlekar:)


Har länge letat efter en snygg, lagom stor o fin neceser. Klart man borde kollat Mariemekko...
Denna super fina fick jag av Moster+sambo


Detta fina halsband fick jag av Patrik:)


Hur kunde min svärmor veta att jag önskade mig scrapsaker??
Är jag så oförutsägbar?? Tydligen, men oj vad glad jag blev
Blevföresten glad för alla paket!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ida
skriven :

Du fick bara fina saker :) Pernillas duk är ännu finare på riktigt!

2 Pernilla
skriven :

Mycket fint fick du. Måste säga att många har varit kreativa också. =) Tack Ida. =o)