Fru Ahlstrands pysselblogg

22 december

Oh shit vet ni om att det jätte snart är Julafton!!
Tur att jag är klar med klapparna (tror jag iaf)

Pappa var här idag & hjälpte oss att få upp lite lampor.
Jag var en duktig assistent, höll skruvar, mashmallowsar, skruvmejslar.
Ja, ni vet sådant man behöver när man ska skruva upp lampor:)
Jag sjöng vackert för min far också!! "Farsan han är jätte bra, Farsan han är jätte ball, Farsan han är nått mittemellan Honken holmkvist & Fantomen med sin häääääst.
Nu har vår familj alltid varit hemskt bra på textminne, så det kan ha smugit sig in några fel.
Var snäll och påpeka dem INTE!!
Pappa uppskattade iaf min skönsång:)

Jaa, Pappa kanske är en gnutta närsynt...

I eftermiddags var jag ute en sväng men hade bara mobilen med mig... Götene ån såg så fin ut:)


Men sen när jag kom hem såg jag hur coola bären var i vår häck,
så då sprang jag in efter kameran:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: