Fru Ahlstrands pysselblogg

Alldeles själv hemma

Vilket faktiskt är ganska skönt, jag kan verkligen tycka att det är skönt att vara ensam hemma.
Sen får det inte bli för mycket heller. I natt blir jag egentligen inte helt själv, Pappa släntrar in mitt i natten efter att ha nattvandrat. Tur att någon bor kvar i Götene så han slipper åka hela vägen hem mitt i natten...
Imorgon(idag) blir det Loppis i Götene Parken!! Kom gärna förbi 10-14. Kanske kommer bilder:)
Ni får hålla tillgodo med fotomodellen Elin

En fruktansvärt uttråkad Elin som åker buss från Stockholm,
vad ska man hitta på om inte ta knäppa kort på sig själv...

Detta fina kort har Pernilla tagit på mig:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Jag gillar det där kortet jag tog på dig skarpt. =)