Fru Ahlstrands pysselblogg

Festfixar Elin

Snart fyller vår Mamma år, så jag och mina syskon ska ordna en fest för henne.
Hon vet om den, jag är alldeles för pratglad för att ordna överraskningsfester,
har själv valt vilka som ska komma osv. Men jösses vad mycket mer man ska tänka på.
Vad som ska ätas, drickas, kanske lite dekorering (vi ska ändå vara i ett gamalt svinhus).
Välkomstdryck eller inte, tilltugg till denna eller inte. Mat över huvudtaget eller inte:D
Ingen fara, ni kommer få krubb!! Tårta, för att inte tala om tårta. Tårta får man ju för Guds skull inte glömma. Sötsaks älskare som jag är, så är ju detta huvudnummret.

Allt börjar falla på plats, det är en vecka kvar innan det blir klackarna i taket, och nu kommer jag på att det kanske är passande att ha kläder på sig... En snygg klänning skulle ju sitta på sin plats...

Ja, ni förstår kanske lite hur rörigt det är i min skalle just nu med tanke på hur rörigt detta inlägget blev:)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syrran
skriven :

Är säker på att det här kommer bli årets fest! Är även säker på att du hittar flera snygga klänningar i garderoben!!