Fru Ahlstrands pysselblogg

När kråkorna klappar takten

I morses... eller snarare fram på förmiddagen när jag masade mig ur sängen (till mitt försvar jobbade jag till 1:15 i natt) fick jag mig ett gott skratt när jag tittade ut från sovrummsfönstret!

Måste vara nya innestället, ni vet när kråkorna träffas någonstansi Götene.
-Vi ses på lyktsolpen utanför Elins hus på Stenåldersgatan:)

När kråkorna klappar takten, till min lilla kråksång,
När kråkorna klappar takten, så blir den lagom lång.
Men när älgarna klappar takten till min lilla kråksång,
När älgarna klappar takten blir den alldeles för lååång.


2.Men när myggorna klappar takten
till min lilla kråksång
när myggorna klappar takten blir den alldeles för kort.


Misströsta inte, det kommer att dyka upp bilder från nyårsafton, ska bara redigera lite:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: