Fru Ahlstrands pysselblogg

Kontraktssamling

Det blev nog lite av korvstoppning idag...
Vi var ett gäng från götene som var iväg på Kontraktssamling för förtroendevalda i Kålland-Kinnekontrakt.
Det var jätte intressant, men jag är glad att jag har lite bakgrundshisotria, att ajg faktiskt kan organisationen sedan tidigare då jag jobbat inom kyrkan.
Måste bara säga att ibland kan jag känna mig som en fjortis som träffar någon av Idolerna... Fast i mitt fall är den Biskopen som gör mig knäsvag!

Tack och hej leverpastej!

Ps, Har ju fikat på Wedebrandts idag med Mormor & Morfar, det var hemskt trevligt!! Ds
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Jo, men det är roligare att pyssla två i alla fall. Men nu håller jag på med en LO till och den jag har gjort med ett kort på dig från Ersta är efter mycket om och men klar...tror jag. :) Öljettstansen är helt underbar. Kram