Fru Ahlstrands pysselblogg

Länge sedan sist!!

Nu har äntligen hemmet välsignats med internet igen!! Tack så hemskt mycket Erik för hjälpen med instalationen!!
Ska försöka uppdatera allt eftersom, men det har hänt en hel del på denna månad vi varit utan internet, och sommaren blev ju inte så aktivt uppdaterad den heller:)

Börjar helt enkelt med det som hände i helgen!!
Pernilla kom i torsdags lunch och åkte igår eftermiddag. Det blir alltid så tomt när hon åkt...
Här kommer lite bilder från helgen!!
På fredagen åkte vi till Göteborg med målet inställt på pysselshopping & bokmässan!!

Vi var på Svenska mässan ungefär  15 minuter innan allmänheten fick komma in, perfekt!!

Per Morberg var där, han signerade sin bok.


Efter ett tag så brukar kaffetarmen skrika...
Vi tystade den med kaffe & hembakad äppelkaka.

Efter flera timmar på mässan är det alltid välkommet med mat!!

Sen blev det lördag!
Vi började med sovmorgon, sen åkte vi till Lidköping och mötte syrran. Vi gick till Pingskyrkans second hand vid torget. Där fyndade jag ett CDställ som nog ska bli pysselställ i Pysselrummet. & en klänning hittade jag oxo.
Sen reste vi vidare till FA fyndet, dit var vi lite sena, men vi fick komma ut ur butiken tillslut. Hittade 5 flickböcker & en topp. Helt enkelt en lyckad tripp för min del.
Sen åkte vi hem till Götene & började PYSSLA!!

Det blev mycket gjort, vi är himmla produktiva när vi sätter den sidan till!!


Köpte ProMarker pennor i på Arkivet i Gbg, alla färger fanns inte inne, men jag hittade ändå ett par som jag köpte:)

Har varit i Helsingfors också, men de bilderna får ni ge er till tåls med ett tag till!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Tack för senast. Alltid himla trevligt att komma ner på besök. =) Kul också att nätet är tillbaka där det ska vara. Vi hörs. kramkram