Fru Ahlstrands pysselblogg

Rudolf med röda mulen + dagens outfit


Vad är nu detta kanske du undrar...
Jaa, man har ju inte roligare än man gör sig svarar jag:)
Och det är en ovanligt trist måndagskväll, så trist att jag till och med började städa...
Städa är inte min favoritsyssla... Men jag tänkte att Pernilla för en gångs skull inte skulle behöva trängas med alla våra flyttkartonger och papperskassar. Det är ju liksom bara nyår en gång om året!
Nää, vi ska inte flytta, det är inte därför det finns flyttkartonger kvar. Men ibland kommer mina Högrell-gener fram och jag storstädar genom att ösa ner allt jag ser i en kartong eller papperskasse....
Nu var det så att när jag stod ed huvudet djupt ner i en flyttlåda så hittade jag denna undebara outfit:)
Så nu springer jag runt med Rudolf-hornen och har mycket roligare, skulle gärna haft nosen också, men den blinkar hela tiden. Känner att jag inte har tid för epilepsi just nu...

Detta får också bli dagens outfit!!
Alltså:
Horn+nos: Hemcompaniet
Tröja: Bikbok
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Fantastisk! Mulen är ju väldigt söt. =)

2 Caroline Ljungström
skriven :

Åh, du har din goa humor kvar märker jag! Önskar jag oxå hade en så fin outfit så jag kunde få lite roligare städning oxå...