Fru Ahlstrands pysselblogg

4 december

Har jobbat idag, det är så kul att få vara med barnen.
Idag var de bara 5 st, de kommer mer till sin rätt då, de får prata fritt, man har tid att lyssna på dem.

Satt & funderade på vad jag skulle skriva om idag, så föll valet på husdjur...
Kan tyckas lite konstigt när det kommer från mig, men även jag kan chocka min omgivning:)
Som nog ganska många vet ogillar jag skarpt hundar *usch*
Men jag har fakstiskt haft några husdjur genom åren!
Ett knippe akvariefsikar i olika omgångar, ett par hamstrar, Patrik....
Men så flyttade Mor, Far, Bror till landet & skaffade sig där en katt, Selma.
Det är hon som är med på de tre första korten. Nu har även signe kommit till deras hem,
jag har ännu inte haft nöjet att träffa henne. Men det finns ju alltid mobilkameror:)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: