Fru Ahlstrands pysselblogg

3 december

Idag är det fortfarande kallt ute, men väder-nissen på TV4 sa att det skulle bli mildare om några dagar. Alltså bäst att njuta så länge kylan är här.

Tänk att det redan är 3 december, hög tid att börja tänka på nyår.
Får se vad som planeras under månaden:)
Men stort baluns ska det bli, eller stort, alltså inte många personer men stort roligt!!

Här är en UNDERBAR bild på min syster från förra nyårsafton
Ni skulle varit med & sett glasögonen live, oj, det var en upplevelse.
De blinkade i olika färger och kunde spela melodier:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Syrran
skriven :

Hihi det kom ju till o med fram en Japan som ville fota mig och mina tjusiga brillor :D

2 Pernilla
skriven :

Det ska bli himla skoj med nyår. =) Längtar redan massor. =)

3 felicia
skriven :

det här inlägget är kanske lite gammalt, men jag googlade och då kom den här bilden upp. min fråga är vart glasögonen finns att köpa? tacksam för svar i bloggen!