Fru Ahlstrands pysselblogg

21 december

Idag har varit en välfylld dag.
När man går hemma får man försöka göra det roligt ändå:)
Började dagen med ett besök på JÄRNIA, alla mina
undeställsbyxor är pyttsväckborta:(Men nu har jag ett par nya värmande.
Sen bar det av till Blåhuset för julbord med dagbarnvårdare och dagbarn!
Super mummsigt!
Efter detta var det iväg till Lidköping, träffade syster I, gick lite i affärer o fixade klappar.
Sen kom jag till Götene igen, skulle träffa Josefin & Josefin utanför Wedebrants kl 18.
Det var Sagolika götene på kvällen, riktigt trevligt att det ordnas något i lilla Götene...
Fika på Wedebrandts. Sötare maräng får man nog leta efter, iaf i Götene!!

Vy över del av julmarkanden



Nu undrar kanske du varför det är ett till kort på denna marängsnögubbe, nja just detta kortet är faktiskt inte så mycket på snögubben, även om den var både smaskig och fin, utan på Josefin. detta kortet är väldigt typiskt för oss. Om något ska förtäras så drar både jag och Josefin I fram kamerorna:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Josefin "Stellan"
skriven :

Ja ni är helt SAGOLIKA med era matdokumentationer :) Men ÅH så goda snögubbarna var! Och OH så trevligt vi hade :)

2 Josefin I
skriven :

Hahahahaha... Men annars hade vi ju inte kommit ihåg de fina snögubbarna som vi(ni) åt på Wedwrbrands julen 2009. Eller den mycket goda maten som vi åt med Laura i Helsingfors. Eller den ibland ganska knepiga och konstiga maten som vi fick i Taizé. Så det är nog kanske inte så dumt med Sagolika matdokumenterare i alla fall. =) Tack för en mycket trevlig kväll!