Fru Ahlstrands pysselblogg

17 december

Tänkte ge er exempel på bra bloggar, eller om vi ska vara ärliga...
Bloggar jag tycker är bra:)
Pernillas
Handlar om lite pyssel, lite hund, & om livet:)

Albins
Ja, vad handar din blogg om Albin??
Musikanalyser, modeanalyser, bildanalys... Är ju mycket analys tycker jag:)

Linneas skafferi
En tjej från Sala trakten (?) skriver om mat, bakning, hem & hushåll.
Just nu kan man även köpa hennes böcker med Aftonbladet

Isabelle Halling McAllister

Ni vet den super roliga tjejen från Äntligen Hemma!!
Kolla in där och du får inte tråkigt mer

Sanna Lundell
Ja, hon har ju vunnit Guldpennan och många fler priser i år.
Hon är så underbart härligt ironisk ibland, så ironisk som jag skulel vilja vara

Prinsessan, alltså inte någon Bernadotte,
utan Josefine som är en svenska som bor i Oslo

Miriams kafferep
En ung tjej som bloggar om gångna tider:)

Sen läser jag många fler, men det skulle bli så trist för dig som läser denna bloggen:)
Om du tycker att jag glömt av just Dig får du gärna lämna en kommentar.
Jag kommer nog göra en liknande list om ett tag

Denna bilden är tagen från vårt sovrum nu ikväll!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: